Alla inlägg den 11 december 2012

Av Robin Nordqvist - 11 december 2012 19:45

Godkväll Folket =)

 

Underbart att komma hem och fixa lite mat som va så underbar, stor blandning med nyttiga saker och 1 STARK sak på tallriken, det va riktigt gott...


Vilket va

Sallad med gurka och vindruvor, Majs, stekt röd,grön paprika och stekt morot, lite pasta och sen den sjuuukt goda köttfärsblandningen med 2 olika bönor och många olika smaskiga kryddor och STARK men god sås som sagt..

 Men kunde varit lite svagare ( enligt mig som va så klen )

så nu förstår jag vad alla hemma hos pappa pratade om =) 

 

Men ändå UNDERBART GOD =)


 

  


Hoppas att NI folket som läser Bloggen tycker om vad man skriver och skriv gärna vad ni tycker om mina inlägg, och lägg gärna in inlägg i gästbok eller vart ni vill om förslag på bra mat som man kan laga och bjuda vänner och familj på..

Vore helt underbart om ni ville så man kanske får nya erfarenheter inom mat och kanske dryck eller annat också :D

 

Trevlig kväll

 

Förslag på mat/dryck kan ni också skicka till mail : Slaazzkie88@live.se

Av Robin Nordqvist - 11 december 2012 15:00

God eftermiddag   


Nu är jag hemma hos David min bror och har precis njutit av 2 mörka julsorters mackor med lite julost på till middag ungefär=)

Och sen har jag en GOD kopp kaffe bredvid också.

Har inte något planerat inför idag faktiskt, bara att ta det lugnt faktiskt tror jag.

Man vet aldrig faktiskt, kan komma nya äventyr med allt, dagens nästa "äventyr" som jag ser fram emot är maten som jag har hemma och hur jag ska lägga ihop till en sjukligt god blandning med mat, för fick en matlåda från pappa och bodil med köttfärs och olika saker i som jag inte vet allt om, men provsmakat har jag gjort och helt underbart var det då, och sen har jag olika saker som man kan blanda med för att få den perfekta maten..

Det blir som sagt en överraskning till senare till och med för mig.

Så det får ni läsa om ikväll vad det blir för planer =) 

 

Ha en trevlig eftermiddag alla människor :) 

 

 

  

Av Robin Nordqvist - 11 december 2012 08:45

Frukosten idag =)


Frukosten som man åt idag blev lite tidigare än vanligt, men det va för att man skulle "få" åka hem tidigt med Bodils syster, för att man har lite saker att göra idag, så det va ska va skönt att komma hem och förbereda sig lite inför dagens uppdrag som ska göras =)

va en helt underbar kväll igår faktiskt med allt bakande och sällskapet och sen den UNDERBARA maten som gjordes=)


Så här är dagens frukostbild!

Det blev 2 mörka mackor, 1 med skinka och 1 med ost, sen vart det ett knäckebröd med ost och skinka faktiskt.

Sen nu när jag kommit hem så blev det en kopp kaffe också för det va man faktiskt inte tillräckligt "PIGG" för hemma hos pappa och Bodil =)

 

 

Får se vilken överaskning det blir till lunch eller nåt!

Får se får se :D

 

Hejdå sålänge då =)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards