Alla inlägg den 27 december 2012

Av Robin Nordqvist - 27 december 2012 20:30

Godkväll på er folket!



Man är lite trött nu, men man måste ta medicin och äta lite för att mätta kroppen så den inte blir så grinig.


Tänkte först ta vanlig mikromat som bara skulle värmas och inte lagas till iallafall lite :)

Men ändrade mig "lite" och gjorde lite av maten iaf :)



Så det blev.

 

Sallad

morötter

gul Paprika

&

Gurka

 

Pasta med

Bodils underbart hemmagjorda svampsås =)


Sen 3 st hemmagjorda bamseköttbullar (jag har inte gjort) :)


1 prinskorv får vi inte glömma heller ..




 




Denna kväll kommer endast bestå av Slapp,slapp,slapp tid bara!


Iof ska man upp tidigt imorn och åka taxi till Lund te sjukhuset för möte om medicineringen, så man måste vila lite ,men det är ingen fara :)



I can do it !!


Ha en trevlig kväll alla

Hoppas inlägget blev bra 

Av Robin Nordqvist - 27 december 2012 16:40


Hejsan alla Läsare...


Har mått så bra i kropp idag så det blev ju lite stadsvandring vilket va ett tag sen nu utan att det gjorde ont liksom så det har varit helt okej faktiskt.

Efter blodprovsbesöket förut så gick jag lite på stan och så köpte jag en extra kontakt med 8 kontakthål för att man ska kunna koppla in saker överallt i lägenheten nästintill..

Köpte också galgar till kläderna som jag har tänkt att göra i ja typ flera månader men aldrig fått tummen ur r*ven liksom, men äntligen så, så det är bara att kryssa av i listan =)

Så kom man hem och kände att magen kurrade lite faktiskt så ställde mig och  gjorde lite att äta så man klarar sig till kvällsmaten då! =)


lunchen som ja åt va


2 st kokade ägg


1 bröd med skinkost


1 bröd med hemmagjord räkröra från julbordet


1 bröd med Laxröra samma som jag åt imorse =)


Och till avslut ett grönt och lite halvsurt äpple =)


Tycker jag är stadigt för kroppen faktiskt



Här har ni lite fina bilder på min lunch som va så stabil och smaskig

  




Får se när kvälls inlägget kommer då!

Blir en suprice =)


        Ha det så Guld av det som är kvar av denna eftermiddag och sen får ni ha en UNDERBAR kväll istället =)

Av Robin Nordqvist - 27 december 2012 09:00

MorrnMorrn



Denna morgon va riktigt bra faktiskt =)!!

så bra som jag mår i kroppen nu på morgonen och bara pyttelite ont i ryggen som va ett tag sen nu

det är riktigt underbart så man verkligen kan göra nånting.


Ska till vårdcentralen och lämna blod för att det  ska bli rätt värden på allting, så att mängden på min nya medicinering blir rätt =)


Så det blev en ruskigt snabb frukost och sen kom pappa och hämtade mig och körde mig till vårdcentralen.

Jättesnällt av honom att köra, sen hade jag glömt papprena hemma hos dom som behövs till allting när man är hos doktorer och sköterskor och annat =)




Här har ni frukosten


pålägget är Laxröra (Örneborg)

Snabb morgon så blev bara detta :)



God morgon på er som läser = )

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards