Alla inlägg den 13 december 2012

Av Robin Nordqvist - 13 december 2012 20:00

God kvället !

 

Idag vart det ingen  super speciell mat för kvällen för att jag har legat och sovit från kl 3 till halv 8 så trött så in i bomben så jag va inte så pigg nu när jag lagat maten, så jag försökte faktiskt hitta något som gick att laga rätt så snabbt och smidigt  och det gjorde detta =)


           

Det vart riktigt god pasta, för denna sorten hade jag inte provat förut faktiskt,

NO.57 Fusilli Pasta

Gjort på durumvete =)


  

Här är en liten bild på "allt som allt" i maten

Haha, så det berättar riktigt mycket vad jag hade och åt, så jag behöver egentligen ikväll inte berätta vad jag ätit,

eller hur det smakade för det här är nog det vanligaste som folk äter tror jag.

men ändå så vart det

 

NO.57 Fusilli Pasta

som är gjort på durumvete.

 KokkenGront Brocolli mix

 Dejliga Köttbullar

skuren gurka

 

OCH sen 1 flaska Vatten =)



Så en bild på när man lagar till det så ni inte tror att allt fanns i matlådor idag också =)

Ni ser massa köttbullar och möjligen tänker på dom när jag skrivit att jag bara hade 3 på tallriken, men nu är det så att jag gjorde mycket pasta och många köttbullar som ni ser då, och då tog jag 3 köttbullar och en la jag resten i pastakastrullen och blandade där så man kan göra matlådor av pastan&köttbullarna, som vanligt som jag gör, gör alltid för mycket mat.. har redan en stor matlåda kvar med pasta och stekta grönsaker, men kände att jag ville ha nånting annat idag faktiskt =)

 



FÄRDIGLAGAT

 


Visst ser maten lite inbjudande ut :)

För det va riktigt gott faktiskt, även om det är en väldigt simpel rätt att laga, så är det lite det nya för mig med massa grönsaker som gör allt så sjukt gott, alltså stekta grönsaker , skivad gurka och sallad överhuvudtaget vilket jag tyvärr inte hade någon ikväll, för kollade den och det fanns inte så möe kvar, så det blir att skriva ner på inhandlings listan, som jag gärna vill att ni föreslår saker till..

 

Men nu får det räcka för ikväll, är jättetrött =)

Blir en liten SUPRICE vad frukost blir imorgon !!

 

Ha det så bra nu...



Av Robin Nordqvist - 13 december 2012 11:54

Hallå på er!


Lite frukt så man står sig i eftermiddag då, ska på möte snart så man bygger upp lite "power" i kroppen nu med den smaskiga frukten,

Nu blir det inte så mkt text att skriva =)

så ni får vara rätt så nöjda med det som läggs in..

 

Ska på möte hos läkaren och fråga lite saker på den halvtimmen man har fått bestämd, så blir EN DEL frågor i snabt tempo haha =) 

men nu räcker det med text, men KANSKE läggs in nånting under eftermiddagen , men får se..

Det får bli en överasskning för oss alla =)

 

 

Ha en trevlig eftermiddag nu då





Av Robin Nordqvist - 13 december 2012 08:53

Guten Morgen "ALLA" ni som läser min *konstiga* blogg


Om man kanske skulle starta med att lägga in frukostbilderna innan man skriver lite text förutom denna då!

       


 

På denna bild dårå så kom jag på att jag ville ha ägg oxå så det det dröjjde lite med allting, så dom görnyttiga flingorna och brödet va upplagt sålänge och tills vattnet hade börjat koka så låg äggen framme =)

haha, på morgonen är jag riktigt färdig i kropp o huvve faktiskt.

Trött som tusan.

 



Här har vi färdig tallrik som är helt underbar.

Den underbara frukosten

Bestog av

All Brain flingor med A-fil , 2 st ägg , Kaviar, 2 mackor med leverpastejj och saltgurka, sen skar jag en bit vanlig gurka som delades upp i 4 bitar :)

 

Det som görs och ska göras!

 


Idag blir det läkarbesök och ska kolla upp lite olika saker som inte blivit bättre efter behandlingstidens slut, som huvudvärk och kroppens svullnad.

Dom sakerna är lite halvt jobbiga för kroppen, för blir helt utmattad av att inte göra nånting ungefär, och det är ju det jag inte vill,  jag vill liksom komma igång med NÅNTING iallafall och börjat med skolan nu ju, men man får väl ta allt som det kommer hädanefter nu ett tag!

Det blir att åka hem till pappa och Bodil idag också, blir middag hemma hos dom med Farmor & Farfar och förhoppningsvis följer min farbror krister med också, va längesen jag träffade honom nu =)

ska bli riktigt underbart med julmiddag med dom :D

det är första julmiddagen jag är på i år ikväll = )

 

Men men, nu blir det inget mer inlägg förrän i eftermiddag troligen, och jag säger det igen!

 

säg till om jag inte ska skriva dom här längre inläggen

 

Ha en bra förmiddag folket =)

 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards