Alla inlägg den 20 december 2012

Av Robin Nordqvist - 20 december 2012 22:30

Blev riktigt sen middag!

 


Maten ikväll blev ruskigt sen, men det va för att jag vila lite, och så blev det som vanligt!

Inte så farligt faktiskt , är fortfarande skittrött så kommer somna UTAN problem ikväll.



Ikväll blev det Rotfruktsgratäng som va sjuuuukt gott faktiskt,



Tyvärr inte jag som "lagat" den för den fanns i plastpåsförpackning..

Men ja ska jäklar i mig se till att laga detta nån gång, kan ju inte va så sjukt svårt om jag hittar receptet på detta :)


Men ruskigt gott


Här är lite upplagt på tallrik

 


Denna maten är ruskigt god och det nästintillsom potatisgratäng som man också kan ha nästintill allt också , lite olika kryddor och annat ..



Imorn är "sista" dagen i skolan innan jullovet :) 

som det va år och dagar sen man hade men måste ändå ha hem teori att plugga lite, bara hoppas man klarar av det ordentligt!


Orkar jäklar i mig inte skriva nåt mer ikväll tyvärr =(.

Är helt SLUT i både kropp och själ idag, får se hur det blir imorgon då =/

Kanske tillochmed sämre men hade vart ruskigt skönt om inte!!




     





Av Robin Nordqvist - 20 december 2012 15:00

Hallå folket idag igen !!

Det vart min Goa Goa sallad som jag gjorde igår till lunch idag :)
Förklaring på vad det är för underbara saker som fanns i skålen senaste tillägget typ :)
Så man byggde upp krafterna i kroppen lite av salladen..
Ruskigt god sallad va det jag gjorde, lite synd att den är slut nu iof, tror fasen inte jag orkar göra nåt tillägg till maten ikväll , kanske beroende på vad jag ska tilllaga , men det vet man aldrig ioförsig!

OM JAG INTE SOMNAR FÖRST!!

Uppdraget som jag hade idag va att åka och röntga ryggen imorse och va där i ca 10 minuter och sen var det klart så snabbt vilket alla grejjer är i maskinerna!

Sen blev det att vänta på den ruskigt roliga bussen som va försenad också som alla bussar i den här staden just nu innan jul och nyår tror jag att det beror på iallafall, men till slut så efter nyår så BACK TO NORMAL !
Satt i skolan annars idag och gjorde en del uppgifter i samma häfte fortfarande som senast med ritnings läsning.
Är nog bara 20 uppgifter kvar däri häftet som jag är kvar nu som jag vet, vilket alla sen kan bli och vara fel att jag får göra om hela jäkla skiten, det tror jag aldrig faktiskt.
Men tror ioförsig inte att det blir så men så är det LOV efter imorgon vid lunch ty men
så ska man ta hem teoribok som troligen inte är så hemskt mycket kvar av eller så säger lärarn att allt är kvar och då blir jag nog bra förvånad.

Kanske är lika grym enligt, FYY FAN Så usch!

Men äsch inte tänka för mkt på det att det kan bli skit,
För det blir det INTE :D

Nu tänkte jag ta det väldigt lugnt tills ikväll när man ska laga lite mat..

Bye sålänge då!! =)



Here´s the plate ;)


 Awesome =)

Av Robin Nordqvist - 20 december 2012 08:44


Morrn morrn

 


Vaknade idag mående hyffsat okej faktiskt, men har nog legat knepigt i sängen inatt för värken i ryggen är inte så härlig som man kan tro faktiskt :P


Frukosten nu denna morgon bestod av bara goa grejjer men kan ge lite förklaring :)


2 st mörkt dinkelbröd (Frökusar)

pålägg på dom

1 st  med mildost (kavli)

1 st med (kavli`s) Smörgås picklies med mååånga grönsaker i :)


All-bran flingor med nyponsoppa denna morgon..

OCH 2 st ägg :)

 

 

      



STADIG FRUKOST

 


Måste gå nu, ska til doktoren snart...

Skriver sen igen.

 

 

Hejdå sålänge!!








Av Robin Nordqvist - 20 december 2012 02:00

Denna kväll/natt är sådär lite tänkande ¡¡!!

Ikväll är det lite svårt att sova känner jag med lite ont här och var som vanligt.

Tankarna kan flöda ibland!


Men tror det kan vara lite det också att jag ska kolla ryggen i röntgen hos läkarn imorn och att det kan vara nåt fel på den och det är just det jag inte vill att det ska vara faktiskt.

Men jag tror inte att det är något fel på ryggen än nåt av dom  "vanliga" problem att man säkerligen är lite otränad troligen =/

Så jag fattar inte mig själv som vanligt egentligen, HAHA :P


Men är lite trött på olika fel med kroppen efter all tid nu.

Men allt som görs är ju bara för att må bättre i framtiden och för att kunna klara sig,

och inte att det som hände idag när jag ramlade i dörröppningen till affären och tappade kontrollen i benet, ja vänsterbenet som inte lyfte nåt i "steget"  jag tog och sen inte kunde använda benen när jag skulle upp igen då gick det inte för musklerna var borta kändes det som!


Men det va helt underbara människor som hjälpte mig upp från golvet, Nathali och en riktigt schysst kille som sprang fram direkt och hjälpte!!


Sjuukt läskigt va det att slå i backen sådär..

Men det är bara att köra "Focus on the positive" meningen som jag fick av en riktigt bra person som hjälpte mig ruskigt bra i början till utbildningen och till mycket annat tänkande inom jobb och skola och mycket mer!


ÄSCH med det negativa!!

Ni får ha en trevlig och underbar natt folket..


Ska försöka sova nu och komma upp tiden som jag ska upp..!


Whatthefudge, Let´s GO


Everything gonna be allright

 

 

Knäppt inlägg jag vet, men vafan ska man göra :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards