Alla inlägg den 22 december 2012

Av Robin Nordqvist - 22 december 2012 19:31

Sitter nu i soffan hemma hos Pappa och Bodil i soffan och tar det lugnt.

Dom är underbara som stöder mig som fasen i min process när jag mår dåligt och vi pratar om allting och ingenting och hur man kan göra och ska göra i olika stunder nu för tiden.

Ikväll blir det att äta god god mat med familjen, blir liknande i tacosväg faktiskt som är underbart..
Bara att ta det lugnt med allting för mig nu förtiden eller försöka ändra livsstilen så man får in det i huvudet lite mer som en vanlig grejj..
Uppskattar allt som alla gör för mig nu förtiden faktiskt :D

Uppdaterar kvällen troligen när jag sitter vid datorn säkerligen, men nu får det räcka lite faktiskt...

Kram på er och ni får en vacker bild att kolla på :)

Av Robin Nordqvist - 22 december 2012 12:00

Goddagens ni folk


Vart en brunch idag även om man inte är i full form i måendet :)

Men här har vi brunchförklaringen


Det vart 3 kokta ägg till lagom hårdhet i dom :D


1 tallrik All-bran flingor med jordgubbskräm


Liten tallrik med sallad från igår blev det också för att slänga in själva matdelen i "brunchen" också :D


Är en liten konserv med makrill på bild också men den blev inte uppäten, för det andra räckte för att mätta faktiskt =)


Detta står jag jag mig på tills senare när man är hemma hos Pappa & Bodil och det blir mat senare..

   

Riktigt stadig Brunch faktiskt =)


Har inte kunnat sova så bra inatt , jag har haft så ruskigt ont i ryggen senaste dagarna pågrund av nånting, och hoppas att provresultatet från läkarna som jag förhoppningsvis får nästa vecka efter jul då säger att det inte är nånting farligt.

Men ska bli en så otroligt bra jul tror jag bara man inte har så ont i kroppen, värktabletter kommer vara min "BÄSTA" vän nu kanske..


Nu känner jag att jag har skrivit tillräckligt eller iallafall vad jag orkar just nu.. skriver nog ett inlägg om några timmar eller ikväll kanske tillochmed..


Får se hur de blir!!


Ha en underbar lördag folket =)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards