Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Bättre mående och Underbar frukost!!!

Av Robin Nordqvist - 25 december 2012 10:30

Frukosten dagen efter julafton

 

 

Hallå på förmiddagskvisten dagen efter jul, jag mår faktiskt bättre nu såhär på förmiddagen när jag har tagit värktabletter för att värken i ryggen framförallt ska försvinna mest så man kan röra sig hyffsat mycket när man går, sen är det den där nedrans trappan som är så svår att gå i när man inte har några muskler kvar i benen typ.

Men nu blir det 2 små bilder som visar ungefär vad det blev till frukost, som faktiskt blev både frukost/mat för det vart så underbart bra mat över som blev frukost också :D

Så man blev stadigt mätt faktiskt..


 
  


Här nedanför är frukost tallriken som bestod av myycket godsaker till frukost =)


 2 Ägg

grönkål

omelett med svampsås

Prinskorv

3 köttbullar

stekt lök =)



       
 

Ha en bra jääädrans eftermiddag =)


Inlägg för den 24:e

JULAFTON kommer att komma in snart!!!



Måste kolla hur MYCKET bilder och VILKA bilder som ska läggas in här så kan kanske ta lite tid.

Får se =)

 
 
Ingen bild

mamma

25 december 2012 14:36

God fortsättning på julen här snöar det o snöar men det är fint ,, ps du får väl göra som när ni va små åka på rumpan ner :) kram o löv

 
Ingen bild

Slaazzkie

25 december 2012 14:44

Detsamma verkligen älskade mamma =)
jasså, här har 99% töat bort faktiskt.
HAHAHA, jaa man får göra så istället eller ingenting alls :D

 
Ingen bild

Katta

25 december 2012 14:54

Frukosten ser väldigt god ut. Hoppas att du piggar på dig under dagen kram och
god fortsättning på julen. Har du firat jul med pappa och Bodil?

Robin Nordqvist

26 december 2012 14:07

Frukosten va riktigt fin faktiskt! :)
Ah piggnade till hyffsat men lite ont i kropp!
Detsamma tillbaka, Yes jag va hemma hos dom över jul och några dagar till :)

 
Ulrica

Ulrica

25 december 2012 22:27

Hej! Håller på att tillfriskna från min cancer och förstår när du skriver om den trötthet man känner, när det bara tar stopp helt plötsligt. Gillar dina matbilder! Blev så himla hungrig själv bara :-).
Kämpa på!

http://ulricak.bloggplatsen.se

Robin Nordqvist

26 december 2012 14:04

Hejsan :)
Jag håller också på att tillfriskna från min genom att snart börja med en halvårspiller tripp :P hahaha.. Ja tröttheten kan vara riktigt jobbig ibland och väldigt ledsam oxå =/
Tack för att du gillar, jag försöker så gott jag kan =). Verkligen detsamma till dig, KÄMPA PÅ =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards