Alla inlägg den 18 december 2012

Av Robin Nordqvist - 18 december 2012 20:38

En underbar dag med familjedamerna¡!

Nu är vi påväg hem i bilen från en 4 timmars underbar tripp inne på ullared, har blivit såån jäkla stor förändring där sen jag jag va där sist för 1 år sen ungefär. Massa nya avdelningar och så sjuukt mycket större så man gick massor och och helt plötsligt kom tillbaka till samma ställe ett par gånger haha, kan faktiskt tycka det är lite halvt jobbigt ibland att går där inne för man blir lätt lätt förvirrad , iallafall jag blir det.. Men det har varit en underbar dag med Bodil Moa och Tove!
Hoppas det händer fler gånger bara. Fast allihopa inklusive Pappa och sen Herman när han återkommer till Sveriges gränser :)
Handlade rätt mycket i påsväg iallafall men inte så konstnadsfullt om man tänker efter, men blir lite lite mer kostnad när jag är 100 % klar med julklappsköpen vilket jag inte är riktigt än.. Har några julklappsmysterierer att luska ut!
Men dom ska nog inte va så svåra att luska ut, men men man vet aldrig med mysterier :)

Kvällen kommer tillbringas hemma hos pappa och familj då :)
Blir riktigt trevligt faktiskt att umgås med allihopa.

skriver möjligen sen kanske.

Byye Byye sålänge

Av Robin Nordqvist - 18 december 2012 09:45

Sitter och pluggar så gott man kan!

Morgonen består av ritningsläsning och det är ibland mer jobbigt än vad man kan tro faktiskt.
Vissa saker funkar galant, sen kan man komma in på det lite svårare och allt består av siffror och det har man tappat lite när man varit borta ett tag från utbildningen , men egentligen vad ska man göra åt saken faktiskt, bara göra så gott man kan.. Man kan bli RIIIKTIGT snurrig ibland men då är det bara att slappna av och ta det lugnt med läsningen, iallafall jag för jag orkar inte mer än vad jag orkar.!

Det är första gången jag skriver ett inlägg genom telefonen så jag vet verkligen inte hur det kommer se ut när detta läggs in på bloggen, vilket egentligen är struntsamma men väldigt roligt om texten är helt konstig eller nånting.. men äsch haha får ta det som det är, är ju ändå 1 inlägg som göras, det är lite huvudsaken tycker jag :)

Känns lite lite ovant att sitta i skolan igen faktiskt när dom ENDA man "känner" är lärarna eftersom min klass slutade för ca 2-3 månader sen och sen blev det en klass till typ någon månad innan där man lärde känna en trevlig tjej typ här då, men så va jag borta ett tag då och hon är typ aldrig här nuförtiden, så man har typ ingen att umgås med faktiskt...
Men äsch har inte så mycket kvar av utbildningen så får tänka positivt :D

Men ändå! Skriver nog sen igen!

Have a nice förmiddag folket..¡¡!!

Av Robin Nordqvist - 18 december 2012 06:06

Tänkte att denna morgonen får ni bild på Tomten =)



Jag mår bättre idag, lite ont i vaden och pytteont i rygg (just nu) fortfarande men inte lika farligt som förut och känner att det ska bli lite skönt att gå till skolan idag faktiskt, sen i eftermiddag så blir det ULLARED med Bodil, Tove & Moa för julklappsinköp och annat :D

Ska bli så ruuuskigt roligt faktiskt :D





Frukosten idag bestod av 4 skivor av det goda och marknadsköpta brödet med russin i som jag helt ärligt till 100 % inte riktigt vant mig vid än, för att russin har egentligen inte varit favorit ingridiensen i saker faktiskt, men det är ju inte äckligt heller, bara en ovana kanske som man får vänja sig vid.

Pålägg på brödet blev 2 st med Leverpastej och

2 st blev med mjukost:)

inte så större förklaring på min frukost idag kan göras idag faktiskt, förutom att det är en bra frukost en bra morgon hehe :D


Underbart kaffe är det också denna sköna snöfria Tisdags morgon.

Just det, nästan ALL snö har töat bort vilket är ashärligt tycker jag, men kan komma tillbaka över julafton tycker jag ioförsig, annars blir det ju ingen 100%:ig julkänsla kanske =/

 



Ha en riktigt trevlig förmiddag folket så kanske det blir lite skriverier runt lunch där innan

Ullared resan :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards