Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Kvällens mättande godsaker :)

Av Robin Nordqvist - 26 december 2012 17:26

Godkväll på er som läser =)

 


Den här dagen sen jag kom hem från min pappa och hans fru har bestått av INGENTING faktiskt , eller för en liten stund sen så va jag tvungen att diska det som låg i diskhon för att slippa det imorgon =)

Men annars har jag inte gjort ett skvatt, eller haha nu ljög jag igen, jag satt och skrev jul och nyårskort som ska skickas ,lite tur att det innehålls Nyår på korten oxå, annars hade det varit lite tråkigt för jag skulle egentligen skickat dom 1 vecka innan jul, men på "nåt sätt" *slöhet*  så blev det inte av.

Jag har varit lite dålig med det med korten men men vad ska man göra!

jag har oxå packat upp alla julklappar och fixat plats till allting i garderob och där vissa julklappar har en mening att vara =)

så det inte bara står i påsen tills man använder det!

Men sen har jag inte gjort nånting mer..

Jag har ioförsig vart så sliten i kroppen på sistone så jag har knappt orkat göra nånting..

Det är jävligt trist, det känns som att man kan "springa" Men kroppen orkar inte för 5 öre, ner för trappor är inga problem typ, och sen upp för trappor är som ett maraton när man är framme, jag kan vara så svettig så jag måste duscha ibland efter en lång trappa bara..

PLAN mark är bäst faktiskt..

Men man kan inte alltid få vad man vill ha, förutom det STÖDET som jag har från HELA familjen och ALLA vänner, men Pappa & Bodil har vart med från första början så tackar dom verkligen Mest för allt stöd och all hjälp =)


Nu ska jag sluta tjata!

Ni ska få se maten =)


Inlägg om vad jag åt ikväll kanske ni vill se lite också
 eller tycka man är knäpp bara :P



 
  Lite förklaring för den som inte ser vilka goda saker som är på tallriken =)

Det består av


En liten bit Rökt lax som va ruskigt god som man kan ha till andra rätter oxå

Grönkål som är så ruskigt gott

2 st ENORMA hemmagjorda Köttbullar

Bodils hemmagjorda Svampsås

Ruskigt god Janssons frestelse

Sill (Hemmagjord) inte av mig :D

och så det sista

1 Prinskorv


Riktigt underbar kvällsmat faktiskt, det står man sig på till imorgon =)


Vad har ni ätit för nåt gott ikväll då?

Ni får skriva o förklara/prata om ni vill!


Ha en underbart trevlig kväll annars!

Kanske blir ett inlägg senare, det vet man aldrig!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards