Alla inlägg den 29 december 2012

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44

Hej allihopa

 


Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden.

Har inte "hittat" på nånting på ett bra tag nu som att umgås med min bror eller kompisarna Nathali och Janne.


Men det kommer garanterat snart =D


Här är den lätta maten för ikväll :)


Pyttipanna

Majs

&
Champinjoner

och 1 flaska vatten


Riktigt god och mättande mat faktiskt







God kväll på er, möjligen att man skriver sen igen =)

Bye Bye 

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 09:45

God morgon/förmiddag



Denna morgon blev lite sen, gick upp och tog medicinen och sen la jag mig i sängen lite till för jag är ruskigt trött i kroppen idag faktiskt, vet verkligen inte varför och tror inte det är behandlingsmedicinen som påverkar så snabbt faktiskt, kan inte vara den men man vet aldrig.


Idag blir det bara att slappa tror jag, om jag MÖJLIGEN inte möblerar om lite eller ah flyttar småsakerna i lägenheten lite kanske, får se vad man orkar göra idag, är ju förmiddag så jag har ju massa timmar på mig att tänka =)

Nu är ju farsan och dom i spanien och göttar sig, är lite lätt avundsjuk men ändå inte faktiskt =)


Får som sagt se vad som händer idag, men nu frulle och Snabba Cash 2 och se om det är nån bra film, njuta lite i soffan innan man kanske "sätter igång"


Här är frukost bild och en annan bild!


Frukosten bestog av =


All-Bran flingor med jordgubbskräm

3 st hemmagjorda mackor

2 st av dom med (Örneborgs) Laxröra

1 av dom med vanlig skinkost

och sen 1 glas passionsfrukt juice



 


Hoppas denna är en bra film, har hört både bra OCH dåliga kommentar om den så jag hoppas på dom bra faktiskt.

 


Hoppas på en bra förmiddag för er folket =)

Skriver senare!


Ha en bra förmiddag nu

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards