Direktlänk till inlägg 12 december 2012

Första vanliga inlägget, bli inte rädda om det är knäppt! Aldrig gjort förut =S

Av Robin Nordqvist - 12 december 2012 20:57

Man kanske ska prova lite "Vanliga" inlägg då?

 

Kanske man ska prova att köra ett inlägg om annat än bara mat kanske.

Man kan ju prova iallafall, men det är lite svårt att veta vad man ska lägga in i denna bloggen för jag kör ju dagbok i mobilen oxå pågrund av behandlingen jag gjorde mot min Tumör som jag har för att det skulle vara lättare att komma ihåg saker, så efter behandlingen som pågick i 6 veckor så fortsatte jag sen men den bara, för det kan vara lite trevligt att kanske kolla tillbaka nån gång vad man gjort och hur man tänkte och tyckte om saker och ting när allt pågick, så det har ju varit MÅNGA dagbokssms som jag skickat till mig själv under månaderna nu då, iallafall 3-4 långa sms per dag, lite som det här, vid frukost- lunch- middag och kväll typ,

 

Vet ju inte vad folk tycker o tänker om sånt, men tror nog dom flesta tycker sånt är bra för en själv om man inser det funka så man inte glömmer saker och gör roliga saker som man kan påminna sig själv om, sen är det ruskigt roliga händelser ibland som fasen gör det värt att skriva lite Dagbok-blogg och sen lägga in det genom facebook så folk får göra som dom vill, att kolla eller inte kolla.

För alla ser ju att det kommit ett nytt inlägg på den stora statussidan.

Haha!! Vet också att det kan bli lite väl mycket konstigt text tillochmed när jag skriver mycket, därför lite jag bara skrivit MASSA text i telefonen för att för mig låter det inte så konstigt denna text, eller ah det kanske det egentligen inte gör..

Men som sagt första gången jag skriver längre text till folket.

Sen får här på detta/dessa inlägg oxå skrivas vilka kommentarer folk vill..

 

Men nu kan jag skriva lite vad jag gjort idag då!

Haha säger ju det, massa text innan nåt bra börjar!.!

 

Idag har jag börjat min Ubildning igen som jag slutade en period pågrund av min behandling av tumör sen så körde jag direkt igång med Ritningsläsning idag direkt då och gjorde klart 5 sidor i häftet och fick vääärldens jäkla huvudvärk så jag vet nu att jag ska ta det lite lugnt när jag går till skolan och ska läsa teori, och praktiskt kan jag egentligen inte göra nånting just nu för jag har sån försvagning i kroppen efter behandling som tar sin tid att återhämta, vilket är lite jobbigt faktiskt för jag har inte så mycket av utbildningen kvar.

Lite teori och sen har jag praktik som måste genomföras, och det är lite svårt när kroppen inte kan jobba som man ska beroende på vad man får för "jobb" som praktik/jobb sen. men ska försöka "återhämta" mig så gott jag kan, och det handlar nog väldigt mycket om psykisk vilja, men nu i mitt läge är det återhämtning mest, men i vanliga fall psykisk för många!

 

Hahaha, hoppas detta inte va för jäkla knäppt..

Lägger in nån bild oxå för jag tar lite bilder på allt och ingenting lite då och då på dagarna när jag är ute och går promenader!

 

 



Stod och väntade på bussen när jag tog dom här härliga solbilderna =) 

Riktigt härligt har det varit idag faktiskt, inte OFTA man kan njuta av vädret såhär på vintern.. 

Inte jag iallafall!!!   

 

 

  Va också och köpte en usbsladd med fler USB ingångar för jag köpte en extern hårddisk som är helt underbar som det behövdes till.

NU iallafall! 

 

Ja men det va väl lite av min dag då!

SNABB förklaring på det hela, gärna inlägg från "nån" om den/dom tycker att man ska försöka iallafall att köra lite vanliga inlägg här också eller om man bara ska fortsätta med matinlägg om det räckte?!?!

 

Ha en trevlig kväll och sov gott när det väl gäller =)

 





 
 
Ingen bild

mia

12 december 2012 21:37

<3

 
Ingen bild

Lillasöster

12 december 2012 21:37

Hej Sturebror!
Kul att du bloggar och skriver av dig lite. Alltid intressant att se vad du har för dig om dagarna :D Och se din utveckling med maten, kul att du börjar laga ny och nyttig mat och tycker att det är roligt när du gör det!
Det där med psykisk vilja låter väl bra, för är det någon som har det så är det ju du!! Men ta det bara lugnt och säkert och stressa inte fram någonting!!
Finns alltid här för dig!
Kramar sarah

 
Ingen bild

Slaazzkie (själv)

12 december 2012 21:45

<3 till dig oxå mamma..

Sarah =) Glad jag blir att du skrev =)
jaa det är rätt så nice med lite förändring i matvägar och så,
JA allt funkar bara man vill att det ska funka ju! =)
jag finns alltid för dig systeryster oxå <3
Kram till dig systeryster...

 
Ingen bild

En gammal barnvakt :)

12 december 2012 22:46

Jag kollar/läser din dagbok varje dag :) så kör på, blanda bilder och inlägg :) Många Kramar <3

 
Ingen bild

slaazzkie (själv)

12 december 2012 23:01

gammal barnvakt?
jag ska försöka och se vad fler folk vill och vad jag orkar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards