Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Pannakagor =)

Av Robin Nordqvist - 17 december 2012 13:23

Farmors  hemmalagade pannkakor

 

 

 

Min Farmor är så sjukt duktig på pannkakor, i mitt tycke

Det är dom bästa pannkakor som jag faktiskt ätit, finns inga bättre lagade faktiskt som jag ätit iallafall !

Men det är mitt tycke, men jag tror nog att om dom skulle finnas i affärer så skulle det säljas slut ruskigt snabbt.. Det är är jag säker på!

 

Här har ni en liten bild på pannkakorna och det som jag tycker om att ha på mina pannkakor är

som sagt Socker & Squeezy jordgubbssylt

Ruskigt gott faktiskt, brukar ibland ha ljus sirap på pannkakorna också men tyvärr hade jag ingen hemma.

Inte alla saker på samma pannkaka utan olika på varje!


 


Sen om man ska försöka prata om lite annat och kanske se om man kan gå in lite på dagens "schema"


så finns det inte så mycket,  ska försöka att städa lägenheten lite, så mycket som man orkar då, sen måste jag nästintill ta ett varv runt kvarteret för att det gör lite ont i mina ben i kroppen och då är nog det bästa för mig iallafall att röra lite på kroppen och komma igång med systemet lite!


Finns lite övningar när jag va i Lund som kunde hjälpa mig med ben , rygg och armar så man inte stelnade till, har kört övningarna ibland faktiskt och har väl hjälpt lite, men sen är det väl svullnaden som min kropp har som inte riktigt kopplar med den "träningen" som stretchingen ger..


Men bara att försöka ändå så mycket man kan, kanske lägga upp det fler gånger på en dag istället för att köra allting direkt.. ska nog prova det faktiskt..



Man kanske måste ta en liten vända till affären också för det början tunna ur kylskåpet faktiskt.. men denna gången isåfall ska jag fasen inte handla så mycket så jag är tvungen att stanna var 15 meter liksom för det är för mkt påsar och kroppen inte klarar av det, FAAAN va arg jag blev på mig själv faktiskt.. så blir att tänka annorlunda idag!

kanske "låna" en kundvagn hemmåt..


Tål att funderas lite på vad och hur man ska göra smidigast :D


Skriver kanske sen då, beroende på hur jag mår..

Bye Bye



 
 
Ingen bild

Slaazzkie

17 december 2012 14:26

Haha, Jag skrev ordet pannkakor väääldigt mycket! men men det gör säkert inget! haha

 
Ingen bild

mamma

18 december 2012 01:08

Du har ju alltid älskat farmors pannkakor men vill oxå minnas att urbans va bra oxå :)

 
Ingen bild

Slaazzkie (jag själv)

18 december 2012 07:55

Ah farmors har alltid varit bäst.. Urbans pannkakor har varit ruskigt goda men tyvärr alltid på 2:a plats efter farmors..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards