Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Måendet idag! Nja!!

Av Robin Nordqvist - 19 december 2012 08:03

Goddagens alla pigga, glada och krya människor!

 

 


Hade en underbart bra dag igår med "mor" Bodil och mina "systrar" Tove&Moa på Ullared,

men det är slitsamt för kroppen märker man av faktiskt av bara några så få timmar!!


Idag är en dag man inte mår så bra i kroppen faktiskt pågrund av lite utslitsamhet för att man anstränger kroppen lite mer än vad man egentligen ska göra, iallafall jag.

Jag ska ju försöka ta det så lugnt som möjligt för att kroppen ska må så bra som möjligt, men jag (pucko) känner ju inte av det förrän i efterhand dum som man är som inte tänker innan saker kan hända.

Hmm såhär kan man göra, och vila lite innan saker och ting ska göras, men det är jag väldigt dålig på, så måste bli en liten förändring på detta eftersom jag går utbildningen och det bara drabbar mig om jag inte kan sköta allting som jag ska, har ju inte så jättemycket kvar av utb så det är bara korkat av mig att inte sköta det!

Måste börja köra lite planering på saker och ting.

Men imorgon så ska jag iväg och kolla min rygg på röntgen eftersom jag har haft ont i den ett tag nu, så lite dags att kolla upp om det är någe fel på den!


Här får ni en liten morgon bild också som visar lite vad jag ska göra idag om man orkar =)




Tankar går till er

 

Denna dag är LEDSAM för att en tjejkompis till mig har förlorat sin bästa vän, han hade varit försvunnen i ungefär 1 vecka och sen kom det fram att han inte längre fanns ibland oss längre =(

Vilket är hemskt för det va en underbar kille som jag förstod och uppfattade.

Hade bara träffat honom några gånger men det räckte faktiskt.

Han utstrålade så mycket snällhet bland folk och han va generös med sig själv med humor och ideér verkade det som..

Jag tänker på dig Caroline!! Hoppas att allt enorma stöd du får bland folk får dig att mår lite bra iallafall..

Jag finns också som ENORMT stöd för dig det ska du veta..

Vet också att det är lite fel att prata lite om sådant här på en blogg..

Kände att tankarna som man har lite i huvvet måste komma ut lite faktiskt..

Hoppas du vet att du kan höra av dig närsomhelst till mig Caroline för jag finns som ditt stöd till det här.

Så jävla hemskt när sådant händer en helt oskyldig person!!!


Denna dagen kommer innehålla tankar och känslor när man gör saker och ting....

Hoppas ni som läser detta inser hur värdefullt livet är, TA INGENTING FÖR GIVET!!

 


Fortsättning följer!!


Bye sålänge folket

 




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards