Direktlänk till inlägg 19 december 2012

Home from school today, Lite kroppsvärk!!

Av Robin Nordqvist - 19 december 2012 14:32

Denna förmiddag/eftermiddag har bestått av

 

INGENTING faktiskt, för jag har varit hemma hela dagen pågrund av lite dåligt kroppsmående, värk i vänstra vaden och kroppen har varit helt färdig hela dagen, för när jag kom in till lägenheten efter att ha sovit hemma hos farsan och Bodil inatt efter resan till ullared igår så kände jag bara att alla krafter va slut, så va "tvungen" att återhämta mig överhuvudtaget för kroppen va tvungen att vila faktiskt, men det kan bli en liten bra dag för att man kan göra lite lite saker kanske, som att kanske slå in nån julklapp så man får det gjort nån gång, och kanske slänga små funderingar på dom julklappar som jag har kvar att handla också vilka är dom lite svårare faktiskt.

 

Måste på ett litet ärende idag faktiskt, måste en liten sväng till apoteket och hämta lite medicin, då kan jag kolla snabbt nån julklapp kanske oxå på stan kanske.

 

Jag vet att detta inlägg inte va det bästa faktiskt, inte en enda bild heller.

Men jag vill heller inte heller bara ta en bild på t ex mina strumpor bara för att lägga upp en, då kan man lika gärna strunta i det faktiskt..

MEN kan bli bilder sen på nånting, se om jag hittar nånting vackert att ta kort på eller roligt eller vad som =)

 

Skriver senare då =)

 

BYE sålänge då!!

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

mamma

19 december 2012 18:22

Hoppas det blivit bättre under dagen <3

 
Ingen bild

Lillasöster

19 december 2012 18:39

men nu kanske det är så att jag är jättenyfiken på dina strumpor!
Du måste se till att vila ordentligt brursan! kram

 
Ingen bild

Slaazzkie

19 december 2012 21:09

Mamma: Njaa, jo under dagen men ikväll så AJ AJ..

lillasöster: Haha förstod nästan att strumpor fick dig att glöda lite, o ska dom helst ha en svidande doft kan jag tänka mig du vill :D Ja det måste jag verkligen =/ håller faktiskt med... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards