Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Mår typ inte alls bra =/

Av Robin Nordqvist - 23 december 2012 15:10

Hallå allihopa

Mått nästintill skit i kroppen hela tiden!

 

 


Mått sämre och sämre i kroppen, men det hör väl till när man genomgår samma som jag gör i "behandlingen"..

Tror nog att jag kommer bli bättre men det tar sin tid..

Är hemma hos pappa och Bodil nu och dom är så underbara allihopa som ställer upp på mig, jag vill hjälpa till med saker och ting och det får/behöver jag inte, om jag inte verkligen tjatat till slut.


Blir tyvärr inga bilder i det här inlägget för jag har inte slängt in någon faktiskt, men kan räcka med lite text såhär på eftermiddagen tycker jag, så blir det troligen bilder för kvällen, om minnet inte sviker lite..


Är så trött i kropp och i huvudet hela tiden så glömmer jag saker mycket nu också, men det är det som är bra med dagboken på telefonen och lappar och denna Blogg som hjälper mig riktigt mycket faktiskt..



Den här dagen har bestått av frukost imorse vid ungefär klockan 10 då vi åt allihopa här, då blev det både mörkt nyttigt och sen mörkt rostbröd


Med ost

leverpastejj

saltgurka



Man får lyxa till frukostmornarna nu innan jul och nyår lite tycker jag även om det inte låter som att denna frukost är lyx, men det är med familjen och alla frukost saker som Lyxen :)


Till middag så blev det 2 st mackor med räkost på mackorna..

vet att det inte är bra, men jag va helt färdig och snabbt fixat var det!

får se vad som räknas till mat ikväll, det blir riktigt kul att se, för som sagt så blir det alltid GOD mat härute =)


Nu är rätt så nöjd med inlägget.


så möjligen skriver jag ett senare kanske..

får se!!


Men ni folk som läser mina inlägg får ha det underbart såhär dagen innan JULAFTON =)

 
 
Ingen bild

Nadja

23 december 2012 16:09

Du är stark Robin. Tänker på dig och sänder en hög med julkramar. God Jul :) Kram Nadja

 
Ingen bild

mamma

23 december 2012 23:33

älskar dig min lille son ! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin Nordqvist - 1 januari 2013 14:51

Dom senaste dagarna =/     Har mått så skit i kroppen så har knappt klarat av att göra nånting faktiskt. Kroppsh*lvetet orkar latt gå lite först och sen blir man nästintill utmattad som om man sprungit maraton, det är hemskt att det ska vara ...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 18:15


Mätt och belåten =)   Kände att det fick bli matlåda ikväll faktiskt, har så många matlådor i frysen, Måste ju försvinna för att få in annat smaskigt därinne,   Jag har inte så mycket att skriva nu egentligen, är skittrött och fantasin har...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 15:44

God eftermiddag ni som läser   Denna eftermiddag har jag faktiskt gjort lite saker även om jag inte velat eller orkat faktiskt  jag har Diskat en del för det ser inget snyggt ut alls i diskhon, så lika bra att göra, har också vart te affären o...

Av Robin Nordqvist - 30 december 2012 09:00


God på den här förmiddagen eller vad man nu vill kalla den :)   Kalla den vad man vill :P   Denna morgon har varit lite ond mot min rygg, inte så farligt men det har fortfarande gjort lite ont, för beskeden från röntgen och läkaren sa att de...

Av Robin Nordqvist - 29 december 2012 19:44


Hej allihopa   Är lite trött faktiskt ,är trött hela tiden så vilade middag 3 timmar förut och kände verkligen att min kropp verkligen behövde göra det, måste nästintill göra det varje dag för att orka saker nu förtiden. Har inte "hittat" på nå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboksinlägg

Kommentarer

Skriv vad du vill =)


Ovido - Quiz & Flashcards